尋晚補習落車 見到debby
無見3年
佢係外國返左黎 。_。
原來佢無左部電話 所以無打比我
好耐無見@_@ hehe
今日同媽去睇樓
睇左兩個幾鐘 悶!!!!!
好攰 仲未背完中文第三段 努力 = =
- *|| Ho ,, "over over*說:
我個樣有無大個仔到
- `Small²;`. 說:
無
- `Small²;`. 說:
但尋晚見到你側面好似張敬軒= =
- *|| Ho ,, "over over*說:
=.=
- `Small²;`. 說:
不過張敬軒靚仔d
- *|| Ho ,, "over over*說:
-.-
佢可能去紐西蘭去到傻左-.-
電話張記憶卡hand左
電話d相同歌無哂喇;)
冷戰到何時能平息 放我離去
|