到12月了
右凍番; )
番到學校.
右同左邊個個鬧架 但好鬼好笑= =
英文miss施 攞我英文名講笑 搞到成班笑-,-
Lunch 台竹;
到學校,李希欣係甘搞我個頭-,-
班主任堂 有d打排球,吹水.嘈到a班都聽到;
To 某某,
我真係好憎你,你同邊個做朋友就鬧架,檢討下啦!
問我野又冇禮貌,你係女仔我地sin無鬧你!5想因為你一個人無左我d好朋友..
今晚7;00 send左個sms " 放心啦;佢地會去〞for wendy ,
好希望jason.zico shushu .他們會去.."
聽日drama做怪獸+油-..-. 等我試下打贏超人sin-.-
現在只想專注學業和籃球 ,認識多些知己
愛情就放在一邊吧 兩,三年後再說,,
end ; )"
|