今日訓過龍
好采冇遲到,haha
中文堂
竟然叫我地做功課
通識堂,史史超好笑,你係得既!
數學兩個鐘,同百痴琳傾計
我發現佢仲低能過我=,=
無la la講起我d頭髮 .講我變左髮型 長就梗係變la= =
番到屋企,shuman打比問我12月 去5去bbq @@答左去.希望大家一樣去,
唉 冇左件外套一星期,
ah媽叫我買,但我今日右5記得= =聽日一定要買o.o
唔知點解現家覺得我同呀媽關係好似家姐同細佬咁-3-
當中有多尷尬,只有我才知道
wendy msn E句好正呀.haha
不過 閒來無事假裝慰問我 但你卻只愛別人 重好la
我果然係才子浩
|