今日一起身隻右眼腫左..番到去比班女仔笑=,.=
之後都係甘上堂 好采薯薯,Jas0n講難gag.5講我可能會死 = =
3;30-5;30pm打籃球
然後bt等我答車sin走.勁好人-,-.haha!
e一次測驗5錯,繼續+油...
現在天氣好冷,朋友們穿 more 33 la^o^
今日`` ❤mR.HAppY(: 生日
HAPPY BIRTHDAY!