今日返學超high-.- 後面個兩個勁搞笑 笑到我肚痛 因住都係甘上堂 放學去左打波.5;00打完波番屋企 番到去 毛毛係我張床瀨尿 整床單整到我死-.- 希望病快d好返.我唔要再帶"罩" .haha! 星期四就係籃球比賽.快d到a_a