今日8;00 就醒左.
番學校練波 練體能-..-.好累.
12;00番屋企訓.之後就同毛毛玩!毛毛真係勁得意,,
聽日同毛毛散步先 不過好鬼熱-,-
今晚出街.同uncle吃晚餐!
邊個講側田頂帽好穏陣.現家自己整甩- ~ -.haha我真係醒