今朝音樂考試 唱歌!
同jason shushu唱歌, 班女仔拍片,好狗呀!facebook好快右有--
跟住去禮堂聽講座
lunch台竹
等左好耐先有位
之後學校放早,回家; )
今日問 zico " 點解今日會落雨?"
佢答〞因為個天喊〞
好kai= = 但唔知點解我笑左-.-
我升左上4E 其實好似變左好多咁
變得搞同聽爛gag多左 總之就變左
星期五右放早11;30 am 個天對我好好
我愛的人 不是我的愛人
她心裡每一寸 都屬於另一個人
她真幸福 幸福得真殘忍
讓我又愛又恨 她的愛怎麼那麼深
我愛的人 她已有了愛人
從他們的眼神 說明了我不可能
每當聽見 她或他說「我們」
就像聽見愛情 永恆的嘲笑聲
正正正↑
|