2009-11-21
打邊壚 做左電燈膽= =
2009-11-22
補習天
2009-11-23
肚痛天
爛左D=,=
下午看醫生..然後睡覺
6;00 -8;00補習
好好笑 = =
最後走個時同表弟一齊講"拜拜kai子"!超低b.xD".haha
e排愛上左衛蘭d歌,好好聽ah!﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗
UPDATE左d新相同歌= =
點解人打Qooza我打Qooza.變左週記-..-