今天圖書館開Party 好happy呀!!!
不過我食左咁多野,可能又重左1磅!!!
咁食法 唔洗幾耐就會變成大肥妹啦!!!
點算呀!!!
哈哈!!琴日去比賽 拿到了六年級冠軍&全場總冠軍 真開心!!!
不過最心涼的係xxx咩獎都冇 得個吉 哈哈!! (其實係連吉都冇)
放假了!! 可是超多功課滴 做死人咩!!
仲要加埋請假個陣時的功課 真係做死人啦!!!