2007 年 2 月 13 日 星期二
今日終於去左運動會啦!好happy呀!
不過去到果到就冇野做啦∼悶鬼到死∼
一直希望快D過∼^^”
我寫完啦∼
刊登時間:2007-02-15 10:17 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]