今年聖誕節唔係澳門過
同左呀媽d fd去長隆玩
2日行程~~
去睇動物,近距離見到師子老虎
仲有白虎....d毛色好靚
then去左間5星酒店
晚上去做gym,之後先返房訓
第二日去行山
睇4d電影
食埋中午飯返澳門~~