|
|
2010 年 1 月 15 日 星期五  |
| 2010-01-15 |
分類: 未分類 |
今個星期好正
星期1,2校運會
有2個銀獎~
星期4,5慈青營
唔洗返學仲有得玩
我開始發覺自己都幾有用 xD
幫"如來佛組"做左3下風火輪,射罸球 呵呵~
到晚上個個唔肚餓都買個杯面去茶水間親慶
講d慈幼威水事
好開心
第2日最有義意都係係人地背面寫自己想講ga野
好多智障玩野
但係有d係真,寫左比我都幾開心,
起馬知左小小人地點諗我
我會改
|
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 64 | »
|