|
|
2009 年 11 月 10 日 星期二  |
2009-11-10  |
分類: 未分類 |
我地英文王jario係英大大測得68分!!
咁我緊係兇多吉小架啦
我仲諗住第2段自幹,,靠自己
睇黎唔得,
好驚自己溫習會升唔到班,
因為我d屋企人又唔識,
教唔到我,,
最驚就係英文默書
冇人幫你默係勁難溫
之後上堂教左ga野,,d記憶一陣就順走晒
平時呀雞雖然好膠,但係講到讀書真係向佢投降
點解呀雞可以咁強大
|
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 64 | »
|