|
|
2009 年 10 月 22 日 星期四  |
學界  |
分類: 未分類 |
星期6學界賽入左7分呀!!
結果係90比23 win左,
不過都唔重要,最緊要係比人入左23分!
我出場戈陣豬生叫打呢個23防守..但係要釘人,
搞到我冇晒力,
射波都air,,
頂,佢仲話23釘人好正常,
戈陣有d想打佢ga沖動,eq高,,冇事
最尾同瑋一齊返屋企,
佢成日覺得b組冇左佢冇咩大不了,,,
但係我覺得佢好有領導既才能,
跟住佢一定唔會失敗咁濟...
係謙虛既君子
|
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 64 | »
|