今日起身就去左塔石比賽,對紅藍
之前都賽左3場,但係只係贏得1場
== 培道 - 贏 , 廣大 - 負 ==
== 氹坊 - 負 , 紅藍 -負 ==
對呢幾場賽事都冇咩意見,
氹坊 廣大
入左5分, 入左球3分波
睇落好似好小 對我黎講好有意義!
其實我都覺得有好多!
==============================
今日賽戈場
我地隊波得8個,黑MAN打左一場就走左(去外國讀書)
之後呀雞今日冇到
呀龍傷左
咁唯有5個打足全場啦~~
其實一D都唔好受,
一路打就比朱生話,話到完場
咁我自己又想發皮氣,EQ高GA我緊係會控制到啦
輸得核凸,所以有D不屑
覺得朱生好似唔想我打咁,如果佢唔比我打12人GA話,
咁我唯有尃心讀書LA,,,
===============================
係輸左廣大之後,朱生比左250蚊我地食飯.不過呀龍你冇份
有錢緊係好啦
不過話晒打波都係自己興趣.END
(鐘意就留個CM啦=D)
|