hochon521
暱稱: Chon
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 736
今日人氣: 1
累積人氣: 4114
2009 年 7 月 20 日  星期一   晴天


籃球--分齡賽 傷心 分類: 未分類

今日起身就去左塔石比賽,對紅藍

之前都賽左3場,但係只係得1場

== 培道 - 贏  ,   廣大 - 負 ==

== 氹坊 - 負   ,   紅藍 -負 ==

對呢幾場賽事都冇咩意見,

       氹坊                                                廣大

   入左5分,                                       入左球3分波

 睇落好似好小                              對我黎講好有意義!

其實我都覺得有好多!

==============================

今日賽戈場

我地隊波得8個,黑MAN打左一場就走左(去外國讀書)

之後呀雞今日冇到

呀龍傷左

咁唯有5個打足全場啦~~

其實一D都唔好受,

一路打就比朱生話,話到完場

咁我自己又想發皮氣,EQ高GA我緊係會控制到啦

輸得核凸,所以有D不屑

覺得朱生好似唔想我打咁,如果佢唔比我打12人GA話,

咁我唯有尃心讀書LA,,,

===============================

係輸左廣大之後,朱生比左250蚊我地食飯.不過呀龍你冇份

有錢緊係好啦

不過話晒打波都係自己興趣.END

(鐘意就留個CM啦=D)