今日一早起身去鬼左大陸睇牙(石歧)
鬼死咁遠.但係我呀麻話戈到平
但係坐車來回都要3個鐘
小d恆心都唔得(讚緊自己)
一路坐車,冇野做,試下聽下收音機,睇下收唔收到
點知收到,但係全部都講普通話,咁我又冇聽la~
cool完之後唔覺痛,但係到左晚黑就痛
你地唔會明架啦 ,飯都食唔到,食粥
跟住返到屋企,打開個blog,見到f.hou戈到有個lock
之後睇下個提示就中左,
內容唔講la,睇完之後覺得好感動,
不過張相好令,唔知邊個黎
最後落街食完飯~~就去左超級市場買左好多野啦!!!
我買左盒子母奶,好耐都冇飲過la ,幾好味
返到家就打blog,,
( 鐘意就留個cm =D )
|