|
|
玩足成日  |
分類: 未分類 |
今日未訓醒就比人morning call,
之後去左唱k,第一次咁早去玩
去到chanchon賢就係到
唱左一陣歌,叫左個牛肉飯食
幾好食,過左一陣f.hou到左
跟住就聽佢唱歌,唱得好聽
我就有d怕羞,keke
俊賢佢d女仔聲好搞笑
天就想唱黑色幽默,但係好似唔夠謄
亨就幾勇約
走之前,我地全部人唱左首勁歌金曲
都係一個唔錯ga ending....
之後戈d好鬼悶~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
dinner同左幫我補習ga哥哥去食,,
佢請我因為我考試成績好左,第10
都幾正ga,,去左東昇
不過好似唔係好岩時節
( 鐘意就留cm support =D )
|
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | »
|