我自己好鐘意游水ga~
琴日去左新花園
同細豪,天,henry
4個公當然冇咩做
HENRY教呀天點樣游水
但係佢就學極都唔係好識,
不過佢就好想學得識
但係都見佢進步左架啦
之後我地冇野做,諗下有咩玩
咁我地就玩耳分高下咁樣,估歌仔
係水到唱歌,估歌名
我記得我唱過命硬,iq博士,.....仲有唔記得左
之後henry唱我都估中晒
之後游多陣就走左lu~
去埋西灣安記食野
就返屋企,
( 鐘意留個cm support =D )