|
|
2009 年 10 月 3 日 星期六  |
打邊爐  |
分類: 未分類 |
琴日朝早打完波,
到夜晚一齊去睇信毅比賽,
賽到第2節去左打邊爐,
一路打,d肥牛出黎戈陣,
雲吞同倫係到搶,
肥阮仲要幫手係到單擋
係咁講笑,
豬高一路食一路抽跟,
最尾食多個烏冬飽晒.
拎左條孖條食,食左一半,,
之後另一半冇人食,我掉左去個爐到
跟住又掉左2粒牛丸落加士伯個杯到,,,哈哈
真係玩到好顛,,,
唔cm打patpat
|
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 64 | »
|