|
|
2009 年 11 月 7 日 星期六  |
圓遊會  |
分類: 未分類 |
今日測左science
我覺得ok,,唔係好難
事關前一晚溫到1點半
但係我發覺自己今年好好彩,
升到f3肥超又走左..
d班,,係最遲測戈班,又可以晏d起身,,溫耐d
今年學界比賽,,有d咁強d隊友,,,
班際賽又有kcp 
今年ga畢業班,,真係好正!!
岩岩仙去圓遊會,,食左"默牙糖"呀
叫左呀肥黎,,,同佢爽左一陣就走左,,,
|
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 64 | »
|