今日十二點幾起身,之後玩電腦,之後七點半到左葵涌𦅜搵傑仔!點知傑仔九點先黎到!算!去食野!點知過左巴士站,有班十四既過黎,問邊個係我大佬!講完後,俾人捉左去足球場,過左一兩分鐘,六格警車過左,𪊲龜係咁問我野!唉!重要俾龜打!打完又要俾佢地屌!好彩冇入龜局!之後搵我大佬!最後十一點幾走左! 唉!因為我大佬,搞到宜加係葵芳俾十四𪊲人見到我就要打我一獲!真陰公!
其實傑仔都對我幾好! 呢幾日我捻番好多野!傑仔對我咁好!宜加我寧願冇前途,我都要跟佢!所以我決定左:對唔住牙,兄弟們,我係唔會同你地一齊轉! 我希望今年可以過一個好特別既生日!
今日放學去左釘耳,之後番屋企,有人叫我出黎!淨低唔想打! 其實傑仔都對我地幾好!
嘩!番工真係好好玩!𪊲人又對我好好(除左個牙婆好乞人憎)!宜加無啦啦多左兩個花名! 考試仲有兩日就完喇! 其它野我唔想打 注明:特別係佢地兩個!
唉!就黎星期六喇!希望入到屒曦喇!又要應付考試,又要應付選拔!真係好辛苦牙! 唔知點解尼排成日都想起同佢一齊既住事!唔好再想起喇!當我求求你! 唉!下星期就要比賽喇!我連京士柏運動係邊都唔知!點比賽牙!我希望嶺南可以拎第一喇! 宜加要好好真識係嶺南既日子,可能係最係最後一年留係嶺南!