唉!真係好煩牙!又要考試,又要比𥋇!真係好煩牙!我希望到時比賽𪊲脾氣唔好出黎喇! 原來我點做都係放唔低佢嫁!又開始戒煙!比完賽又食番!
今日放學踢波踢到勁唔開心,之後係街場到係咁射人!超爽!但係都仲係勁唔開心!所以番到屋企就狂食朱古力!之後就舒服曬!點撚知無啦啦又俾老豆老母鬧!又變番唔開心同火!聽日就星期六喇!又要打架! 新的目標:努力忘記與她的往事! 努力地向尼個目標進發!加油牙!
琴日家政堂完左,老師俾我同Kai航拎番個隻啤啤熊! 今日唔記得左放番低隻啤啤熊!結果帶左番學校!番左屋企,就係咁幫隻啤啤熊影相!真係好得意牙! 星期六唔好咁早黎喇!唔想咁快打架牙! 宜加愛上左打籃球尼種運動! 努力忘記往事!
屌!我𪊲屋企人真係好撚on9!唔撚想打牙!仆街! 小野!生日快樂!
唉!宜加俾人360度調位,邊個冇番就坐個個位,今日一起身沖涼,之後同老母嗌交!番到學校頭兩堂冇咩野!到視藝堂,條仆街無啦啦摘,同埋收我部手機,好彩!最後都拎番!到週會,第一堂:TSA,勁悶!第二堂,係咁同人玩,玩到俾人捉左出黎,放學,成班俾國基罰,罰到五點,去左睇班際,之後同人係葵芳玩到八點幾,番歸! 唉!三番四次俾人出賣!