今日上完PE堂番到課室個陣真係笑死我la...因為唔知點解細k個頭冇la la多左汁蔥...勁撚7囉他...哈哈...不過個d蔥就緊係唔係食得個d la...係他個d頭髮冇la la樹起左...根住呀明咪幫他扮令令囉...真係笑到我肚痛...今日番到go除左中文堂同PE堂係冇訓之外...其他都冇一倖免要比我訓教...kaka...放學之後送完妹妹番屋企之後...就go左搵老公仔...但唔知點解冇la la他個fd都係到...真係激死我la...然後本身老公豬想叫go他屋企嫁...但我唔想...因為我超驚會see到他屋企人...唔講點解la...想知就問我la...好開心我今日攞左老公豬個介指la...攞完之後就番左屋企...計續同個傻豬傾電話...=.=' |