今日係我一生中唔開心的其中一日...因為我又同條仔分左手la...都唔知有咩好講...拍咁耐都嘈過la...我都唔知係他想分手定係根本我同他一開始就唔好係埋一起...e+我真係我個fd話我我申請比人play感情的...根本一開始就係一個冇結果的愛情...係我任性唔想相信姐...可能他由開始到分手個一刻都冇鍾意過我...係我傻...搞到e+大家可能朋友都冇得做...幾冇謂ar...不過我可能真係唔應該拍拖la...唉...呢的野都係到真係有個陣至算la...要應付考試la...so要溫書la...唔打la...886
|