今日超悶...考試就黎冇lu...日日都比人串...食屎la...我就黎唔係到...你地都係咁講我...真係想死...6月29日...我地有個slow...好緊張...要綵排...好驚會做唔好...做唔好的話...一定會比人笑死=.=.../_\他地一定話笑死嫁la=.=....好悶呀呢排又....有咩做呀...日日都比人串...o哂\_/...好掛住他呀...唔好誤會...個他係我哥哥...他唔係香港...不過好想他可以係我生日個陣番黎呀...唔人有冇可能呢....xd想念你的一天la...又是xd...唔知做咩呢排超累...累到企係到都可以訓到la= =聽日可能go網吧...唔知呀...你地要打多點比我呀...唔係的話就會悶死我嫁la...xd...唔記得的話就係我msn到see la...xd
|