傻琳的生活......
      
2007 年 7 月 4 日  星期三   晴天


咁大個女...o哂... 分類: 未分類

呢排都唔知做咩野...勁多唔開心的野...唉....你地問我...他最後簡左邊個...我e+可以答你地la...他簡番左他之前條女...哈...不過呢個...係我估到...sor冇咩咁大件事...不過講真...我都好多謝他係我最唔開心的時候陪我^^我呢2日係到唸...到底你地當我係咩?朋友的話...真係當我係朋友?以前的男朋友...真係有真心鍾2過我?我唔知道...也唔想知...我對愛情e+e經冇咩感覺...得番的...都係一的得閒傾2句計...得閒約出來玩下的朋友...e+我唸緊...好唔好同呀東一樣...決定埋葬愛情...但又好似忘記唔到一的對我黎講...有小小回憶的事...唉...好煩呀!!!超唔想唸...但又點可以唔唸呢?唔唸咪衰過唸=.=唉也...煩死人la...都唔知做咩事要咁鬼煩...不過我同我的朋友e+係呢到講...○我愛你地哇^^●係我冇男朋友...冇人愛的時候...係你地陪住我...好多謝你地哇...樂:比呢句野你la^^ - - ->希望你可以同你女朋友...唔好再嘈交...嘈到分手la<- - - -3- ...呢句朋友講的-- - -> ※係埋一起係一種值得開心的事...唔好因為小事...e放棄呢一段感情...我相信我地都會有真愛...相信真愛的出現....就會有真愛的出現...但唔相信有真愛的話...你就唔會得到你的真愛...※<- - -

2007 年 7 月 3 日  星期二   晴天


哇.... 分類: 未分類

呢排勁多野要做...冇打日記...sor哇...比人吹左幾日...e+打la...請你地唔好再吹我la...好唔好=.=不過...e+真係有一個消息同你地講...唔好話我...就係我中二個陣...唔會再係到嫁la...不過...我會掛住你地嫁^^呢排也好多野唸...唔知點解認為...我好似唔岩拍拖...可能我生得樣衰掛...有時勁唔開心...會有人陪...但須係想人陪的時候...就一個都冇...到底點解wo...你地係咁玩我...好玩嗎?當我真係愛你個陣...你就唔理我...e+比我放底左你...又要黎搵番我...想點呀??我唔係你的公仔...我係一個人黎嫁...我有我的生命...有感情嫁...唔好玩我la...好唔好?但在我放底左你的時候...有一個人可以比我go忘記他...可是他岩岩同左他條女分手...今日他同我講...他可能要番go他條女個到...要離開我la...唉...好似我又冇左一個...我認為我開始鍾2他的時候...他就要離開我...到底你想我點呀...我想知道...到底你地當我係咩哇?



hody15935
暱稱: 傻琳
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
奇待.......
輝輝生日快樂><
頂....死人cutter姐\...
愛你>3<
嗚嗚嗚.....
文章分類
全部 (54)
開心的@@ (1)
未分類 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Cutter姐xG
l<elvin的xG
l<iu的xG
勁舞團葬愛團團網
臭Ck的xG
笨嘉的xG
豪的xD
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 624
今日人氣: 1
累積人氣: 2255
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed