呢排都唔知做咩野...勁多唔開心的野...唉....你地問我...他最後簡左邊個...我e+可以答你地la...他簡番左他之前條女...哈...不過呢個...係我估到...sor冇咩咁大件事...不過講真...我都好多謝他係我最唔開心的時候陪我^^我呢2日係到唸...到底你地當我係咩?朋友的話...真係當我係朋友?以前的男朋友...真係有真心鍾2過我?我唔知道...也唔想知...我對愛情e+e經冇咩感覺...得番的...都係一的得閒傾2句計...得閒約出來玩下的朋友...e+我唸緊...好唔好同呀東一樣...決定埋葬愛情...但又好似忘記唔到一的對我黎講...有小小回憶的事...唉...好煩呀!!!超唔想唸...但又點可以唔唸呢?唔唸咪衰過唸=.=唉也...煩死人la...都唔知做咩事要咁鬼煩...不過我同我的朋友e+係呢到講...○我愛你地哇^^●係我冇男朋友...冇人愛的時候...係你地陪住我...好多謝你地哇...樂:比呢句野你la^^ - - ->希望你可以同你女朋友...唔好再嘈交...嘈到分手la<- - - -3- ...呢句朋友講的-- - -> ※係埋一起係一種值得開心的事...唔好因為小事...e放棄呢一段感情...我相信我地都會有真愛...相信真愛的出現....就會有真愛的出現...但唔相信有真愛的話...你就唔會得到你的真愛...※<- - -
|