唉....我e+好鬼懶呀,,,,都唔知做咩...我e+對男仔都冇咩信心...有時同下男仔玩就算...如果我決定拍番拖...我會唔會等於想比人玩多鋪呢?都唔明做咩e+啲男仔咁鍾2搵愛情黎玩....好玩嗎?但我認為比你地玩個個女仔唔會好受囉...做咩人一定要see樣呢?樣唔令...就一定會比人see唔起?都唔知你地的男仔點唸...又要話我地啲女仔唔明你地唸咩....大佬...你唔講...我地緊係唔明la...唉悸...算...唔講la= =今日又同他地出街....不過今日小人左好多....冇個日咁鬼多人....不過今日唔想入天網la....因為廢事又比呀媽煩= =不過今日同habe姐,呀梓同埋姐b 4條女一起傾計....幾開心哇...可能係我好耐都冇聽人講她的愛情lu....其實女仔fd小...有問題咩?同女仔玩唔埋...好正常姐...做咩你地好似好奇怪咁的?就黎放暑假la....我搞左的活動...你地可以一起黎玩...不過bbq就唔得...因為係同勞校的人講我要閃la....so...呢個活動...係勞校的人至可以go....如果你地想go bbq的話...我可以搞多鋪...等個個都有得玩...其餘的就有溜冰,唱k同埋出街....不過出街就地點待定...時間都待定...其實的活動都係時間同地點都未決定的...因為要see下有幾多人go....想的話就同我講....不過唔該個日bbq唔好比我see到個條女....唔係我一定串撚柒她....條女讀勞校f.1c的...你地應該知邊個la...唔打她個姓la....廢撚事搞臭我個blog....不過你地想go就同我講la...邊日唔得閒要講...唔係定左你話唔得閒...我一定姦左你....kaka'講下笑姐....快的同我講la....
|