今日考中文呀...中文卷唔夠時間做...唉...第一入卷錦就衰左啦><...第二份卷係作文...冇咩難道...但係第三份係聆聽...唉...真係俾佢玩死囉...又話25分收卷點知15已經要收卷...搞到唔夠時間做><...中文就係錦衰左...為有靠其他科黎拉返高D分數啦...到左夜晚...表妹俾人屈...我想幫佢...佢又唔講俾我知...算...唔講就算...我唔會迫你...以後你俾人屈俾人串都唔關我事...