好耐都冇打過E個日記啦......因為我轉左日記....E個係9唔9先打= =.......D幾日都係一早先訓.......攰死= =.........D排日日都落雨冇野做.....又冇得出街......幾時先停雨嫁.......悶爆啦..................
Miss Ho聽日就走啦....好唔捨得你呀>.<"