今日一起身就係到打機,同睇電視...悶死啦今日...部電腦唔知發生咩事...冇啦啦中左廣告毒...係錦彈網...打機勁唔方便囉...所以就唔打...成日都係到睇小說...悶到死死下...到左9點幾10點到...就係到同杰少傾MSN...到左12點幾就同佩佩同埋杰少傾...傾到錦上下就走左去訓...今日真係過得好無聊...好左有阿淚陪我傾電話姐...如果唔係就悶死左啦...