今日番工 ...
7點幾先知今日9點幾會掛8號風球 ><"
番到12點幾都未食第2餐囉 > 3 <"
勁肚餓啊!!! 12點放工咖嘛!__!
點知冇啦啦俾人改左時間連我都唔知,,又冇人通知我喎~___~"
好9囉 ... 死經理 呀星 俾我見到你就打你一拳
之後我去到1點幾食埋第2餐就走人lu ~
8號風球 冇料到既!!!
仲廢過上次果個9號風球......
丫妹 ... 咪成日黎個 (奪命call啦......)
我要番工咖....番工又唔會聽到你電話既!!
而且我唔係夜訓既人~~~拜託喇
番夜晚果(間)好攰咖!! 琴日訓左12個鍾都仲覺眼訓咖~ 3 ~"
有事先call我啦 ....... 或留個cm俾我!!
我會盡快覆你咖喇~~
|