琴日出左銅羅灣跳舞 拉跟拉到就尼喊
番尼o個陣去左圖書館飲酒
因為唔開心
金毛健就仲意我 我就仲意澤 澤就仲意庭 庭就同左傑一齊
飲飲下酒天佑過左尼同我傾計
多謝你呀天佑
明白左放棄有時也時也是一種愛
今日
冇番學訓到四點鮮起身
去左睇醫生
之後去左頌安玩
同呀錦2日就散左 真係仲快過火箭
同呀威嘈交
佢話我食煙又講大話(其實我冇講過大話囉 )
佢話我食煙我認我係有 o個次我一早係樓梯口到食(同apple)
apple知佢地唔仲意我食 之後一手搶左知煙去食 話支煙係佢既
威覺得apple唔食煙既(但其實佢食) 話我好帶壞佢 要佢幫我咩飛
同liz屎嘈......(閱讀全文)
今日同左呀錦一齊
減減錦錦
我成日叫佢個名既時候都諗起
<<麥兜~咁咁咁>>
我決意帶埋......(閱讀全文)
今日喊左3次
第一件事
我真係我討厭梁美玲(訓導主任)
佢擺明就針對我
佢捉我裙短~叫我穿番條合適既裙番去~ok冇問題
但係佢仲要我帶多2條裙番去囉
我唔撚肯~之後佢打比我呀......(閱讀全文)
屌!!電話又壞撚左!!
正一仆街酉!!整番唔夠一個禮拜!!
點解今日個個都去沙灘嫁!!
我又想去.....不過冇左個電話......冇得去 T^T
唔開心