28*2*2o1o
中國情人節快樂^^
其實唔係禁仲意情人節
情人節只會給人希望
希望越大失望越大
唔知幾時既情人節鮮會感到快樂呢
好想嘗試幸福的感覺
唔敢再怕拖
唔想再怕拖
以為自已能放下每段感情
但其實唔係
我要習慣寂寞
習慣一個人
當一個女仔叫你不要理會她時;其實就是最想你關心她的時候
當一個女仔叫你不要再找她時;其實她就在等你電話
當一個女仔因嬲你而跑了去;你一定要因她在回頭看你有沒有追
祝各位有個快快樂幾的情人節(雖然只係中國=p)
記住比番個愛的CM比我呀^^
27*2*2o1o]
今日家長日
斑主任特別擺我去最後
講內D
見左2個班主任2個訓導
仲要D死八婆係訓導講講下過尼
加多把咀~好想打鳩佢地
之後
去左同貓貓打波
好叉熱
番到屋......(閱讀全文)
唉~
呢排好煩...好多野諗...
而家有3條仔追緊我
個個都對我好好
我個個都好想要
但我唔再要做已前花心的我
都唔知點算
唔想hurt人但又唔想......
我都唔知我自已想點
聽日就家長日啦
死梗~點......(閱讀全文)
23*2*2o1o
今日全日係道笑
笑到好鬼攰
痴左線
冇做過功課~乜都冇得交=P
冇去好多次留堂班~又有缺點=P
CHEM堂成堂訓覺~比呀SIR話我係睡公主-.-
西史堂同Li屎玩到勁high~笑到傻左
紅眼激光 !! 好正XD
放學同白鴿走
同佢係新廣城行左好......(閱讀全文)
20*2*2o1o
冇打 好內好內好內好內好內好內好內好內................
14~16*2*2o1o
番左大陸
好鬼死凍(識噴煙嫁) 又落雨
豆腐花(好滑!!好味!!)
酒店
18*2*2o1......(閱讀全文)