今朝7點起左身..7點半出門口..去到得小敏一個...茵茵派朱朱力..以示鼓勵..yeah!!好味.XP
人齊了入到學校企左係度溫maths不過兩分鐘都唔知有冇..咁就跳左去溫I.S了..上左課室..
考試了..maths..d!u..好多唔識呀..>﹏<""過份..不過算了吧..
都唔明點解.溫極都唔知..唔係唔努力..你有心無力呢-_________-
唔洗講又係唔合格ga啦..心淡了..了..了..了..了..了..了..了..了.................
小息了..玩問IS茵茵問..我地用獨特ge舉手方法..XDDDDD笑死了...
好驚呢..IS會唔會唔擔喔..-_____________-..原來諗lee d野係多餘的..
點解..因為好簡單呀IS..XPP有D係上年考試卷都有的喔=]""
聽日考中作同零聽..唔洗溫的..
溫電腦吧....-____________________-
|