今日考左一科ge科學..都ok易..但係又d撈亂曬..=v="放左學同碧鳩上左茵鳩同學仔屋企--吹頭..^^..吹完之後去左m記食野..魚柳包..好味na..行跟住去北江ge途中..見到鄺同學..去北江諗住去果間野睇下有咩買點知佢冇開..=,=咁就走左..我地就去左搭車去yuen long...去左千色..影相相...ya 好反..@@..""又影得好靚啵../\/\:""影左3部..好靚呢...哈哈..仲係個手提刑影左好多tim...靚到死咁制呀///><之後就番左lai 喇.....