今日考中文..都ok識..唔係好難番到屋企..玩左陣電腦同傾電話...傾到呀媽番lai..真好玩/.../\/\""跟住出左去食飯...未食得果陣..去左冒險樂園到玩..不過都係夾糖..=.=""夾得果dd..>v<...跟住玩左陣就坎左去食飯喇..d野又幾好味啵..哈哈..食完o係果個元朗廣場行左陣..走左入CATALG..行我老弄同呀媽買左鞋...我就自己買左個袋....跟全買完就走左番屋企 lu...