就係今日,好似平時咁上堂,但係因為... so下就5使返學!!!
搞到成個下就本來冇野做ge
5知點解好想去跑跑步
可能係因為太突然
所以得返我自己
一個去跑
我
本來都5想去架
不過諗諗下,冇理由係屋企咁鬼悶架
跟住就決定自己一個聽住歌咁跑
一路跑.睇到好多野,
又有好多人係到放狗
又有好多情侶係到
真係好有feel
跑到咁上下,我就坐左係
坐係個海邊一直係到感受d海風
跟住係到諗,其實而家自己究竟係到做緊咩
日日都返學,返學又係到玩,吹水
有咩用!!!
覺得自己一d都冇認真過
覺得自己真係好冇用
根本就係一件"垃圾"
睇見人地個個都話考去邊到讀邊到
但係一俾人問到自己,"你諗住去邊到讀呀?"
我就會好求其咁講,睇左成績先算
唉!!!
但一直係到諗,同佢ge成績差太遠
距離差太遠啦
完全5咁正面望住佢
唉!!!
我個fd話對一個人,一定要用心
所以我都5會咁易放棄ge
但係我驚會好似
李玖哲ge一首的歌詞
"是我想太多 你總這樣說
但你卻沒有 真的心痛我
是我想太多 我也這樣說
這是唯一能安慰我的理由"
"介紹你地聽 幾好聽架
|