愛上左一個唔愛我ge人
  
°[▊×﹎..緣份〃﹏真的可靠嗎×?°°█|*
       ★×*-[ 或者我們根本沒有緣份可言。﹏〝●
hoikinip
暱稱: kinip
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010年6月29日
2010年6月18日
2010年5月21日
2010年4月18日
.................
文章分類
全部 (74)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 86
今日人氣: 1
累積人氣: 2163
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
                                        2009 年 11 月 8 日  星期日   晴天                      


11月8日 開心 分類: 未分類

今日個天真係好似特別靚
5知點解呢?  可惜聽日又要考試啦~~
d時間過得真係快 5覺5覺就第一段就過去啦!!
真係5記得左呢一段做過d咩~~
而家大家最好就係咩都5好理~搞店埋個考試
一齊開開心心咁去一個愉快ge畢業旅行
其他野梗係等去完返來再算架啦
真係又開心又緊張
其實話就話咩都5好理  心情呢家野
真係好難定落來  個心一直都係到諗緊去畢業旅行d野
不過都一定要盡力克服
+油喔                                                                                                       
     幹巴爹

 
                                        2009 年 11 月 6 日  星期五   晴天                      


11月6日 愉快 分類: 未分類

就係今日,好似平時咁上堂,但係因為... so下就5使返學!!!
  搞到成個下就本來冇野做ge
5知點解好想去跑跑步
可能係因為太突然
所以得返我自己
一個去跑

本來都5想去架
不過諗諗下,冇理由係屋企咁鬼悶架
跟住就決定自己一個聽住歌咁跑
一路跑.睇到好多野,
又有好多人係到放狗
又有好多情侶係到
真係好有feel
跑到咁上下,我就坐左係
坐係個海邊一直係到感受d海風
跟住係到諗,其實而家自己究竟係到做緊咩
日日都返學,返學又係到玩,吹水
有咩用!!!
覺得自己一d都冇認真過
覺得自己真係好冇用
根本就係一件"垃圾"
睇見人地個個都話考去邊到讀邊到
但係一俾人問到自己,"你諗住去邊到讀呀?"
我就會好求其咁講,睇左成績先算
唉!!!
但一直係到諗,同佢ge成績差太遠
距離差太遠啦
完全5咁正面望住佢
唉!!!
我個fd話對一個人,一定要用心
所以我都5會咁易放棄ge
但係我驚會好似
李玖哲ge一首的歌詞
"是我想太多 你總這樣說
但你卻沒有 真的心痛我
是我想太多 我也這樣說
這是唯一能安慰我的理由
"
"介紹你地聽 幾好聽架

 
                                        2009 年 11 月 3 日  星期二   清涼                      


開心同5開心係埋同一日 不安 分類: 未分類

唉!!!

第一件5開心ge事就係...
今日好朋友要離我而去了
真係好5開心~~5知佢係個邊過得好5好呢?
真係好希望佢過得快樂d
第一件開心ge事就係...
今日派左英文測驗啦~~有7+幾分
好鬼死開心..第一次覺得自己溫完英文會有成果ge feel
但係....
算啦!!5想提啦!!

有些事放係心到就ok

 

 
                                        2009 年 11 月 2 日  星期一   晴天                      


好朋友要離我而去啦~ 傷心 分類: 未分類

岩岩先收到我個fd同我講佢要轉校
    唉!!! 仲要去到英國咁遠~.~
  呢個fd對我來講都係一個好重要ge一個fd
由幼稚園開始就同班架啦直到到左小學又同一個班
中學又可以同一間學校!
雖然係中學咁耐都係同過3年同班
但係點都會有好多ge感情
唉!!!佢3號就要走啦
5知點解之前d fd去第2到讀書都冇咁5開心
今次係我有生以來第一次俾針刺緊個心ge feel
原來係一d都5好受架
突然間諗返起小學ge時候個d開心同5開心ge事
一齊玩,一齊出猫,一齊俾人罵
個時俾人罵都好似好開心咁架,唉!!!


好朋友你會5會5記得我架~.~
一定要記住我 我都會永遠記住你架
過到個邊一定要開心d
記得只要開心就可以解決到問題架啦

 

 
                                        2009 年 11 月 1 日  星期日   晴天                      


高3的事 愉快 分類: 未分類

好耐都未打過blog lu
     真係有d5知打咩好ge feel
        而家讀高3先知道咩叫辛苦 唉!!!
            之前都未試過係補習周都咁多測驗
                今次真係大鑊 好多野都5識
由其係科英文  而家明白咩叫成日出cat ge後果
   搞到而家d英文完全5明  慘
而家想惡補下都5知點落手好  唉!!!
         一句講晒 而家就係慘 

                                                           有冇人可以救救我!!