愛上左一個唔愛我ge人
  
°[▊×﹎..緣份〃﹏真的可靠嗎×?°°█|*
       ★×*-[ 或者我們根本沒有緣份可言。﹏〝●
hoikinip
暱稱: kinip
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010年6月29日
2010年6月18日
2010年5月21日
2010年4月18日
.................
文章分類
全部 (74)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 86
今日人氣: 2
累積人氣: 2160
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
                                        2009 年 12 月 7 日  星期一   雨天                      


最痛苦都一日 鬱悶 分類: 未分類

唉!!

我做錯了一個很錯ge決定

就係同fd出大6 cut左d頭髮

唉!!今次真係做左kai子啦

本來以為玩下係冇咩事

點知今次真係玩出火 想轉下形象

點知好似過左頭 返到學校d反應

搞到我5敢大聲講一句野

唉!!

已經5知有咩可以講啦

星期5仲要影相 呢鑊金啦

都5知點算

而家真係好大壓力~~

只可以希望d頭髮可以快d長返啦

但願如此

 不過今日都有開心ge一刻

就係解幾個分 岩岩好夠我同個fd打賭ge分數

所以聽日有早餐食lu

開心死啦

kaka

 

 
                                        2009 年 11 月 30 日  星期一   晴天                      


好煩呀 分類: 未分類

頂~~

點解人真係咁多野諗架 煩到嘔電lo

唉!!!

都5明....點解係都要我煩

我真係想咩都5諗lo

但係一冇野做就會覺得好多野要諗

好煩

但係又講5出自己煩緊d咩

真係5知好笑定好喊

真係o晒咀lo

宮心計做完左啦~~5知會5會有續集呢

雖然最後有d5知佢想講咩

仲有楊怡真係好鬼奸~好有前途的奸角

希望佢有續集啦 好想再睇落去

仲有仲有

今日好似係個fd ge生日

5知係5係呢

如果係就同你講聲生日快樂啦

 

     friend 祝你生日快樂!!!

 
                                        2009 年 11 月 27 日  星期五   晴天                      


唉!!! 傷心 分類: 未分類

唉!!!

尋日已經知道左d成績啦~~

得個70幾分 唉!!

覺得自己好鬼冇用呀~~人地個個都上8字頭

今日係巴士到聽到d人係咁講80幾分都冇用啦 入5到學校

我當時完全5敢走埋去同佢地傾計lo

只可以一個人聽住歌咁企埋一邊

連俾人應得到跟住過來問我幾分都驚

唉!!!

終於明白分數ge重要性

都冇用啦~~太遲了

真係超5開心lo

今日仲要同個2位好朋友嘈左一鑊

搞到成個第8節都得自己一個發呆

好鬼5開心~~~~~~~~~~~~~

好彩

有人同我去跑步 舒服返d ja

5係真係5知點算

咩都要屈係個心到 我驚我遲早會好似屈原咁跳江死架啦

真係好希望下一段可以拉高d分

可以入到科大or暨大 就得架啦

我打死都5要入華大呀~~

有雞翼婷係入邊呀

好心的提醒

5想見到佢就努力d

+油喔.....

 

 
                                        2009 年 11 月 25 日  星期三   晴天                      


又要返學 愉快 分類: 未分類

好鬼悶

一過完個畢業旅行又開始另一段ge學習

真係冇引

今日仲要係周會堂聽條周x講野

聽到佢把聲就想打佢一鑊

佢真係好煩架 又5係教得特別好

又ee喔喔 但係鬼叫佢係咁高級

俾佢吹脹

死啦 好5想返學 點算呀

對返學冇晒樂趣lo

好似冇咩意義咁 攞住張英文生字紙都5想睇佢一眼

唉!!!

點算......

 
                                        2009 年 11 月 22 日  星期日   寒冷                      


11月22日 不安 分類: 未分類

 

今日朝早訓到成點中先起身

如果5係因為一條sms我都可能未醒

但係又因為呢條sms令我覺得自己好...

原來一個男仔身高係好重要

如果有身高人地就算出左10分ge力

你只要用7~8分ge力就可以力勝人地

可惜而家先知道好似太遲啦~ ~

所以自己永遠都只係可以做到出10ge力個邊

結果永遠都係得一種

唉!!!

永遠都只可以孤單一個人   

or真係自己一個就係我呢一生ge過程

算數 要覺會睇開先得