唉!!!
尋日已經知道左d成績啦~~
得個70幾分 唉!!
覺得自己好鬼冇用呀~~人地個個都上8字頭
今日係巴士到聽到d人係咁講80幾分都冇用啦 入5到學校
我當時完全5敢走埋去同佢地傾計lo
只可以一個人聽住歌咁企埋一邊
連俾人應得到跟住過來問我幾分都驚
唉!!!
終於明白分數ge重要性
都冇用啦~~太遲了
真係超5開心lo
今日仲要同個2位好朋友嘈左一鑊
搞到成個第8節都得自己一個發呆
好鬼5開心~~~~~~~~~~~~~
好彩
有人同我去跑步 舒服返d ja
5係真係5知點算
咩都要屈係個心到 我驚我遲早會好似屈原咁跳江死架啦
真係好希望下一段可以拉高d分
可以入到科大or暨大 就得架啦
我打死都5要入華大呀~~
有雞翼婷係入邊呀
好心的提醒
5想見到佢就努力d
+油喔.....
|