經過左12個中 同周公大戰完之後
終於都有返精神了~.~
聽日又要返學lu
真係有d5捨得咁舒服ge感覺
唉!!
都5明點解會有d可以打擊人係去到咁盡的
5想人讀書~~爽快d講咪得lo
又係都要下下講d野都有骨
超級煩~~
跌到落谷底架啦 就來
連續幾晚都好晏先返屋企添
又俾人用abc來罵了
haha~~不過都習慣了 冇所謂的
係時候要改一改變
5好去咁多夜街先=>開始有d累了
pc:尋晚ge 5班第一次食飯真係玩得好爽~~雖然係少人左d..但係都玩得好開心!
今日2010年1月1日
一開始講返句"happy new year"先
今日係新一年ge第一日呀
尋日睇倒數真係好搞笑
11點中去到~12點先搵到個靚位睇倒數
岩岩好係倒數前10秒
不過都只係外圍 都5俾人入去真係好衰
跟住係倒數前30秒已經開始sd sms俾人
真係好正
跟住倒數完又去到青洲尾到食野
好彩我冇猜輸
5係真係要行成粒幾中 先去到呀
真係好慘
新一年
各位一定要+油呀~~
為左大學~為左畢業試努力~
ps:+油呀~~各位
點解時候過得咁快架!!
咁快又過左成個聖誕假期啦
今年個聖誕可能會係最特別ge
因為過左今年ge聖誕 可能d fd已經5會再一齊過聖誕啦
出年可能就會各散東西 係第2個地方過聖誕
諗起都有d 5捨得!!
聽日又開始要返學了~.~
真係快樂不知時日過
d功課5到最後個日都5店佢
搞到今晚先來開夜車
真係呢!!
5想返學呀...
呢幾日都有好多人生日
尋日 今日 聽日
真係好煩忙!!
一講到生日 就會諗起自己有排都未生日
即係離考車時候又有排都未到了
真係好慘~~
而家都仲未決定好去邊到讀好
而家又5想留係澳門了
有d事真係太煩了~~令人煩惱
周華健ge朋友:
http://www.youtube.com/watch?v=ydingPIMWsg
ps: liz生日快樂呀 ~~一定要同d fd好好咁過埋最後一年一齊過ge節日!!大家都要珍惜呀~~
尋晚係平安夜
各位5知有咩搞呢~.~
我就好無奈咁同個fd行左幾粒中街
不過見到d燈色真係ok靚
由水坑尾行到去新馬路
再由新馬路行去大3巴
跟住又行返去水坑尾
哈哈
而家諗返起真係都幾無聊
尋晚我諗係我咁耐幾來俾人"線"得最大鑊ge一次
一條sms ge錯
"線"到我冇晒野講
好彩收到呢條sms ge都明白我ge痛苦
但係可能因為呢條sms ge關係 令我諗到好多野
原來5識英文真係好慘~.~咁簡單ge解釋都5識
唉!
呢條sms真係令我永遠都記住佢......
太有意義了 haha^^
今日都5知咩日子
5知有咩好講
濱濱 5好5開心啦
雖然你今日真係pass 5到
不過我知道一定5係你ge錯
只係怪個考官嚴ja
5係你ge錯~~
再5係就只可以怪自己今日黑仔啦~
不過黑仔換來ge代價都幾大喎
又要等到出年先可以有車揸啦你~.~
仲諗住等你車我....而家冇lu
算啦 今日5怪你~因為你今日5開心
但係等你開心返我先搵你算帳 haha^.^