今日個天好似特別靚咁ge
5知係5係因為考完英文ge關係呢
雖然仲有2日係後邊等緊...
好辛苦ge日子
但係5知點解一考完英文就鬆左一口氣!
可能係因為今日英文考得都ok好ge關係
考得好~~都係因為一個人
真係多得佢..5係我真係死梗
阿sir 真係好多謝你俾呢個機會我..
我都冇浪費到....haha
仲有真係5該晒"趣姐"
因為係你出俾我....5係我已經死左9世..
多謝晒...5該晒啦^^
仲有2日 過埋佢就天堂啦各位!!
+油呀~~奸巴爹!!
成個星期都要考試 真係煩
都5知點解要考試...
5好俾我知道係邊條彈散發明考試呢樣野
條友真係冇野搵野來搞
唉!!
聽日又要考英文啦...
最難搞的一科
真係次次提起英文就煩了
希望聽日搵個好d ge miss or 阿sir來就好了..
+油各位...
考完個試就可以等放假了..
為寒假奮鬥吧...同學們.兄弟們.朋友們..........願天主保佑你們....阿們^^
呢幾日都超多測驗lo
超慘~~
仲要5係測得好喎
公民仲要....... 好彩個晚有溫左d
5係真係死俾佢睇
電腦又做5晒咁多樣野
聽日個科物理lo晒答案
千其5好分c d 卷呀
5係真係好玩啦~~
各位+油呀...就來考試啦...奸巴爹
^^
你太善良~~
真好聽....
又靚仔^^
好善慕呀>.<
當那天起~~
可以已經知道結果是什麼了~~
但係還在等待什麼呢?
世界上真係有那麼愚蠢ge人嗎?
知道結果卻還一直在等待....
奇蹟的出現....會降臨在那些愚蠢的人身上嗎?
也許是在幾千萬年之後的事情呢
點解一定打擊我對自己的信心!!
雖然我真的沒有什麼可以令你心服口服
但為什麼一定要每天不停地打擊我....
難度就不能真的相信我一次嗎???
我的誠信真係那麼差?....
只需要一次就夠了~~到那時你們再也不相信我
我也沒有所謂的了.....