HOILING § DIARY 〝 不去用腦想 牽掛又會有幾傷﹎〞
我只知道喜歡是一件很怪的事, 儘管這個人有多壞, 有多令你傷心, 回過頭來, 你仍會對他 不離不棄.
今日1早就返去練舞..
上堂又做pp..想死!!!
music堂,,我地叨跳得好低能..哈哈.
算係咁啦..練得1陣!!!haha
好眼訓!!