今日好開心牙~! xdxd
去左又一城溜冰同埋唱k..
我都係第一次唱..xd
好好玩牙~!
不過有d人冇去到...有d唔開心.. t^t...
今次有我, jenny, angela, amy, 林xx, calvin 譚 , suki 同埋 patrick.
有8個人..
係溜冰個時..suki 唔知點傷左..
佢好慘牙...中途走左...
冇得玩..鳴鳴鳴...t^t
唱完k 就番lay 啦
....
講完啦 ~! ^^"
朋友, 我都唔想有一個我唔鐘意ge 朋友
angela , 今日同你玩得好開心牙 ^,^
amy, 你都講左d 比較好笑ge野比我知...^^
Jenny , 多謝你帶我去toilet 同埋幫我地指路 ^.^
林xx, 你d gag 好 爛..tHX... =V=
Calvin 譚....多謝你d令到我今日係到狂笑 ^^
thx..甘多位牙!!
|