琴日我番bb,
有d rain,
心情都ok ge...xdxd
同bb ge 人一定踏單車~yo!!
好開心.
我都好耐冇踏單車lu...yoyo!
係大美督踏ge 時候, 同casey 一齊傾計...
好開心嫁!
kaman 同vivian 就好加油甘學單車,
我冇去到陪佢地...sorry 牙 ^^"
我踏ge 時候, 一直比張sir 偷拍!!- -"
仲要拍ge 係我瘀ge野..,.. =,=
番到屋企就好累....
不過琴日都幾開心嫁!!
我mummy punish 左yanly,
我mummy 都係ge...
sorry 喔 ...
仲有牙,下星期邊個去溜冰牙 ?
講比我知 ^^
唔講lu...
see you~ cmcm!!
|