MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com

[▋+Da!sY的音樂天地~*
[[''Halo~ everboday!!I am Daisy...*
Enjoy my music world la~
2008 年 6 月 28 日  星期六   驟雨


Ocean Park!! ---XD 熱情 分類: 日記

今日真份好好好好x10000000......開心牙!!

開心到唔知點describe牙!!

今朝早落好大雨個時..(6:35a.m)amy 打比我..

我以為落雨..會cancel..

點知都照去.. ^^'

去到個時, 見到好少人..有點disappointed..(因為我好鐘意熱鬧)!!

等埋jenny 就入去玩..

我地坐"覽"車上山先 ^^''

心情真係好興奮!!

上左山我地就玩 機動game

玩左跳樓機, 瘋狂過山車, 越礦飛車, 海盜船, 飛天"秋千" ....好多野玩..

真係好exciting嫁!!

可惜有d人lay 唔到.. 唉... =3=

玩跳樓機時, 由於jenny唔想玩, 我就同amy 玩..

跳樓機衝落lay 個時..amy 係到尖叫, 我就對住佢一直係到笑 ^^'

不過, amy 係咩都唔怕玩...

岩岩玩個時我都係有d怕怕..

佢就拉我去玩.. so 我真係feel...好好玩牙!!

不過, jenny 有d怕...玩唔到好多野 ,...

如果下次, 我一定會幫佢克服lay個愄怕ge心態!!

我地本來想玩多次海盜船..

不過amy 話好多人, 就唔玩..

因為太多人啦..

唔想等..

我before話好少人..依家真係...好多人牙!!-3-

點知突然好大雨..我地仲踩水 "tum"

身體係濕灑...

我對鞋係最慘..

入面裝滿水.. T^T..

我地就立刻跑去坐"覽"車落山..有d唔捨得..(唔要去牙!,...不過都係走左 -,-)

坐到上"覽"車, amy 就除鞋除襪..

仲把襪....扭乾...笑死我同jenny..

不過..我地都跟住佢甘做...

一邊做,一邊笑..哈哈哈..!!

落到山下就坐車走人lu... -3-

 

今日真的是勁勁勁開心!!

amy,jenny ^^'

i love you!!

 



hoiman1802
暱稱: °◆+"BaBY女孩]~]▋
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
重開 日誌 ~~哈'
新 年 到啦..
新年快到啦!!!(團年飯...
Happy New Year~ ^^
你是人嗎?
文章分類
全部 (47)
日記 (34)
故事 (2)
音樂分享 (1)
笑話 (6)
未分類 (4)
每月文章
網站連結
斳風薰飛-寫作小王子
小蚊のBlog
小笨日記
王子寫作手記
我的Yahoo Blog
思學のBlog
菲菲のBlog
無聊地帶-O彬仔
傻小欣
傻小欣のBlog
愛日莉のBlog
寫作小王子のBlog
最近訪客
最近沒有訪客