今日真份好好好好x10000000......開心牙!!
開心到唔知點describe牙!!
今朝早落好大雨個時..(6:35a.m)amy 打比我..
我以為落雨..會cancel..
點知都照去.. ^^'
去到個時, 見到好少人..有點disappointed..(因為我好鐘意熱鬧)!!
等埋jenny 就入去玩..
我地坐"覽"車上山先 ^^''
心情真係好興奮!!
上左山我地就玩 機動game
玩左跳樓機, 瘋狂過山車, 越礦飛車, 海盜船, 飛天"秋千" ....好多野玩..
真係好exciting嫁!!
可惜有d人lay 唔到.. 唉... =3=
玩跳樓機時, 由於jenny唔想玩, 我就同amy 玩..
跳樓機衝落lay 個時..amy 係到尖叫, 我就對住佢一直係到笑 ^^'
不過, amy 係咩都唔怕玩...
岩岩玩個時我都係有d怕怕..
佢就拉我去玩.. so 我真係feel...好好玩牙!!
不過, jenny 有d怕...玩唔到好多野 ,...
如果下次, 我一定會幫佢克服lay個愄怕ge心態!!
我地本來想玩多次海盜船..
不過amy 話好多人, 就唔玩..
因為太多人啦..
唔想等..
我before話好少人..依家真係...好多人牙!!-3-
點知突然好大雨..我地仲踩水 "tum"
身體係濕灑...
我對鞋係最慘..
入面裝滿水.. T^T..
我地就立刻跑去坐"覽"車落山..有d唔捨得..(唔要去牙!,...不過都係走左 -,-)
坐到上"覽"車, amy 就除鞋除襪..
仲把襪....扭乾...笑死我同jenny..
不過..我地都跟住佢甘做...
一邊做,一邊笑..哈哈哈..!!
落到山下就坐車走人lu... -3-
今日真的是勁勁勁開心!!
amy,jenny ^^'
i love you!!
|