大家好..
今日真係好開心牙! xd 
天氣係難得一見ge晴天牙!!
xdxd ...
我今日同何向琪去左M.K
我地buy 左好多野食 ..
好好味牙xd!!
我地食左臭豆腐..
真係好好好好...味牙!!
依家仲想食牙..!
係花園街..何向琪..happen 左好好笑ge野..
笑到我到停唔到口..哈哈..
你地估下係咩?!
.........
就係我地行緊個時..
何向琪叫左一聲...
原來佢條裙同一個女仔ge袋整埋一齊..
仲係佢行行下個時..
我同佢一齊笑唔停口..哈哈哈xd!!
今日好多謝何向琪請我食ice-cream xd!!
好好味!
thx!
|