大家好..~~!我就係傳說中嘅DAISY ..^^
我今日重開 QOOZA啦..~大家再次可以睇到我嘅日記哦!
岩 ..岩考完半年試...好怕冇頭3名..
MAY GOD BLESS ME LA..
今日學完琴...覺得自已好屎...
就快校際音樂節同埋 grade8 鋼琴試.......''
超驚.....咧!
啊!! 星期一我去BBQ牙..!!係黃金海岸...^^個到好金嫁!! (廢話>.<)
去就係到CM比我啦!!
係時候....綀琴/....=3=
晚安啦~ 各位! 有一個nice sleep ^^
|