大家好牙!
我依家甘遲仲打blog...ha..
好naughty 牙! ^^
哈哈...
我岩岩有好多音樂靈感牙!
好想介紹出le...
我以後都會多d用音樂le 分享嫁!
多多指教哦! ^^"
不過...陳思晉就勁啦..4 月就要考Grade 8啦!
希望佢成功啦! ...不過佢甘勁!
唔會有問題ge... ^^
may God bless him !
我明天會講講"貝多芬"
我都相信大家一定會識得佢啦!
佢係我ge 偶像嫁!
我好鐘意佢個首"命運交響曲"
le 首歌都係我彈得最好ge 一首歌^^..
練得耐 .我隻手會因為唔夠大..會痛!
但佢好多出色ge 音樂家都係甘啦!
手痛, 唔係咩事ge...
我要加油牙!
^^
唔講啦..
有d想sleep...
88 啦~
Cm 哦~!
|