我今日去完bb...
就同queein, vivian 去又一城食lunch..
食完就一齊去buy 門票lu..(音樂會)
個主題係"交響魔法世界"
我諗會好好睇!!
^.^
好想快d去啊!
我想講清楚一樣野...
就係我唔係鐘意owen lo!
你地(男仔)點解一定要話我鐘意佢喎..t^t
我係鐘意個個校際音樂節那男孩!
-,-
係1c班..我唔會鐘意邊個嫁!
我鐘意ge人要玩piano好勁個d人!!
^,^
我唔會再鐘意other guy!!
ok?
我食dinner...
8
愛情這樣野...真的有嗎?
我真的是喜歡他..
但他點解唔鐘意我?
piano...音樂...
這都是我同他的語言.
|