今日真係好悶牙~
我依家好掛住我d 1 c同學仔!!
佢地雖然係有d naughty, 但係佢地真係好好好好人^.^
我真係好想返學牙!!
唉...
本來今日我想同vivian, yanly 一齊去m.k shoppng...
但係vivian唔去...甘又唔怪得佢ge...
今日真係好悶牙!
天氣回暖, 但我個人仲係好唔開心!
我有一個問題唔係好明,
你地幫幫我^.^
ths~
我個問題就係...
點解有情人不能成眷屬?我鐘意佢, 但係我唔知佢鐘唔鐘意我, "Ӓ"我依家日日夜夜想念他~*…我真是好頭痛 .
我真係想忘記佢...但我做唔到.
你地支持我啦!
|