今天是我校的旅行日~好彩今天日冇落雨~~
我地返左學校之後,就玩左一陣間毽子.....^.^
跟住就開始集隊啦!
之後,坐旅遊巴去大美督~沿途我係到聽緊MP4好enjoy牙~
到左個到之後, owen, 笨笨,景浩都好辛苦甘"生火"
我都有幫手嫁~
佢地真係好好人,
我地跟住好悶 就去左打球....
我甘做好像好自私 ....
不過佢地都唔洗我幫^,^
過了45分鐘,終於可以食得了!!!
不過只係我地食, d 男仔好像冇得食.....
佢地就去左buy d 野回來燒 ($100)
唉.......
食完左..但係有d唔係好飽,但都係好好好食~
之後,我們又一齊玩沙砲, 水球!
有owen, 晉, carman, 景浩等等....
真係好好好exciting...不過我條褲就被人整WET左..
但係真係好好好好好好好玩..我依家仲想玩多一次.
suddenly.....miss chan is coming.....死得啦~
被Miss Chan鬧...
唉....^,^
有D唔捨得咁快走..= = "
番到學校,就解散了..::阿晉佢地話去津場打波~~
我冇野做..就同佢地去左打波lu~
我地打basketball, football.....
但係打basketball, 我都唔想搶..就唔玩啦
同景浩佢地玩football.
但係佢地用basketball 玩...
我隻腳踢得好痛,
打到4點幾到..我要走..
阿靳佢都係後面..聽日又番BB嘞..累..
返到HOME隻又扭親...
88咯~大家記住留言咯~
個日真係好好好好好.............開心呢!
|